Diplomlaugsamling

Sist helg hadde vi diplomlaugsamling på gården. Vi er litt over 30 mennesker i Norge som har eller tar diplom i permakultur, og som er medlemmer i diplomlauget. Et laug under Norsk Permakulturforening.

Jeg tar mitt i diplom i arbeidet med å utvikle gården til et LAND-senter, et sted der vi kan lære om permakultur.

Vi jobber sammen med oppgavene våre. Utrolig mange spennende prosjekter. Dessuten fikk jeg vise frem mitt prosjekt - Nordre Holt gård, etter hvert Neslegården Nordre Holt.

Vi var vel ikke superheldige med været, vil jeg si... Men - da er det godt å ha den gamle kjeledress 😁🤣


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Permakultur og speiderloven

Jeg har tenkt litt på hvorfor permakultur føles så kjent. Snakka med noen på en samling i fjor, som var speidere. Vi var på et kurs om Smult...