Lykke

Ja, lykke... Hva er det? Jeg sa til sønnen min at jeg syns dette var så moro. Og han sier tørt: ja, hører du ikke kan slutte å le. Og jeg lo jo ikke. Men - sist uke fikk jeg altså tak i et gammelt syskrin, med innhold. 250 kroner + at jeg måtte kjøre til Porsgrunn, nesten en time unna. Og det er skikkelig gøy 🤩 Lykkefølelse - så mange spennende ting🤩 sytråder, knapper, brodergarn, hemper, sakser, fingerbøl, trådtredere, knappenåler - i gamle metallboks 🤩.... Og mye mer - moro!! 

Og nå har jeg fått tid til å kikke igjennom 🤩


Fant en nupperelle-skyttel. Og slo noen knuter. Noen år. Siden sist... 

Men - fikk nå laget en ring. Artig med gammel skyttel, men - den har nok sett sine beste dager. Om det ikke går an å stramme den på noe vis. 


Og hva er dette??? 



Lurte på om det kan være til en båt nøkkel, men... Vet du? 

og sjekk denne fine "nåleboka" - går jo an å videreutvikle den 🤩

Ikke så pent  å se på, men - fantastisk mye spennende inni. Litt som stornesla, kanskje? Neslegården Nordre Holt 😁💚

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Permakultur og speiderloven

Jeg har tenkt litt på hvorfor permakultur føles så kjent. Snakka med noen på en samling i fjor, som var speidere. Vi var på et kurs om Smult...